Zwroty | Wymiana

Zwroty i Wymiana. W tych dwóch przypadkach Klient zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta, ma prawo zwrócić lub wymienić niewadliwy towar zakupiony w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.  Termin do odstąpienia od Umowy Sprzedaży wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub, w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa osoba weszła w posiadanie rzeczy. 


WYMIANA TOWARU - KROK PO KROKU. 

! Należy pamiętać, że wymieniany towar nie może być wadliwy, uszkodzony lub używany.
! Wymiana dotyczy tylko i wyłącznie zamiany rzeczy na inną w tej samej cenie. 


1. Przygotuj dokument potwierdzający dokonanie transakcji zakupu, np. paragon.
2. Skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta, tel. +48 888 145 200  lub drogą mailową: kontakt@o-polska.pl,
3. Poinformuj o chęci dokonania Wymiany Towaru.
4. Po potwierdzeniu wymiany, przygotuj odpowiednio towar do wysyłki. (We wnętrz paczki powinny znajdować się:
- towar, który chcą Państwo wymienić,
- informacją na jaki kolor lub model chcą Państwo wymienić towar. 
- dokument potwierdzający dokonanie transakcji zakupu, np. paragon oraz 
- gotówka na wysyłkę zwrotną (kwota uzależniona od wybranej formy dostawy) lub potwierdzenie przelewu, poświadczające wysłanie tej kwoty na nasze konto.
5.  Przygotowaną paczką wyślij na adres:  "OP!" ul. Gen. Andersa 3 lok. 34 Suwałki 16-400. 


ZWROT TOWARU - KROK PO KROKU. 

! Należy pamiętać, że zakupiony towar należy odesłać w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty otrzymania przesyłki na adres:  "OP!" ul. Gen. Andersa 3 lok. 34 Suwałki 16-400. 


1. Przygotuj towar oraz dokument potwierdzający dokonanie transakcji zakupu, np. paragon. 

2. Skorzystaj z wzoru formularza odstąpienia od Umowy Sprzedaży, który zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta lub jest dostępny do pobrania  KLIKNIJ TU
(Skorzystanie z wzoru formularza odstąpienia od Umowy nie jest obowiązkowe, jednak ułatwia i usprawnia proces zwrotu.)

3. Przygotuj paczkę do wysyłki. We środku paczki powinny znajdować się: 
- towar, który chcą Państwo zwrócić,
- wypełniony formularz odstąpienia od umowy
- dokument potwierdzający dokonanie transakcji zakupu, np. paragon

4. Paczkę należy wysłać  na adres: "OP!" ul. Gen. Andersa 3 lok. 34 Suwałki 16-400.  Przy wyborze sposobu dostawy należy mieć na uwadze, że w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu niezwłocznie wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. JEDNAK! dotyczy to tylko najtańszego zwykłego dostarczenia oferowanego przez nas.  Dodatkowe koszta wynikające z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas pokrywają Państwo we własnym zakresie. 

5. Płatności, o których mowa w punkcie powyżej zwracamy Państwu nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej  Umowy. 

6. Zwrotu płatności dokonujemy przy użyciu metody płatności tożsamej wybranej przez Państwa w trakcie pierwotnej transakcji, chyba, że wyraziliście Państwo zgodę na inne rozwiązanie. 
6A. Niezależnie od metody zwrotu płatności nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku ze zwrotem. 
6B. Informujemy, że Sklep Internetowy może wstrzymać się zw zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub dostarczenia nam dowodu jej odesłania. 

7.  W przypadku sprzedaży wysyłkowej zwracamy pieniądze za produkty oraz najtańszy koszty wysyłki, czyli 8,60 zł - o ile faktycznie został poniesiony. 


Zwracamy się z uprzejmą prośbą o zachowanie potwierdzenia nadania paczki zwrotnej na adres: "OP!" ul. Gen. Andersa 3 lok. 34 Suwałki 16-400.